ח"כ אדלשטיין: "חסרה יד מכוונת בפעילות נגד הטרור"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ אדלשטיין: "חסרה יד מכוונת בפעילות נגד הטרור"

ח"כ יולי אדלשטיין ב'מהדורה המרכזית': "צריך לחשוב איך עוצרים את הגל המסוכן הזה ומבהירים שאסור לפגוע באזרחי ישראל. כוחות הביטחון יודעים לעשות את עבודתם אבל חסרה יד מכוונת"

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ יולי אדלשטיין מתייחס לגל הטרור בריאיון לאבי מימרן במהדורה המרכזית. "אני לא מופתע כבר משום דבר בכל הנוגע לממשלה הזו. צריך לחשוב איך עוצרים את הגל המסוכן הזה ומבהירים שאסור לפגוע באזרחי ישראל. כוחות הביטחון יודעים לעשות את עבודתם אבל חסרה יד מכוונת", אומר אדלשטיין.

הוא התייחס לצעד של הריסת בתי מחבלים: "כל מה שמרתיע צריך להשתמש בו. אין הבדל בין האסלאם הקיצוני שראינו בחדרה ובבאר שבע לבין חמאס בעזה ובגדה. צריך לעשות הכל על מנת להרתיע את המחבלים הפוטנציאליים. צריך להיאבק ביד קשה נגד אותם המנסים לפגוע בדו קיום. בכל הקשור לצעדים הדרושים למניעת הטרור הממשלה נאלמת דום".

ביחס למלחמת רוסיה-אוקראינה אמר אדלשטיין: "התיאוריות של הממשל הרוסי שהם יכבשו את קייב כמו טיול אחר הצהריים בפארק – קרסו, יש מלחמה עקובה מדם עם המון נפגעים אזרחים. חבל שהממשלה שלנו לצערי מנסה להיות מהאו"ם בגלל איזה פחד משתק מפוטין. אנחנו נלחמים על ערכי הדמוקרטיה מול כוחות הרשע".

לדבריו "אני לא חושב שהיה מקום להשוואות לשואה בנאום של זלנסקי היה מקום. שואה הייתה אחת. אבל מתוך אינטרס ישראלי ובלי קשר לזלנסקי צריך לנקוט עמדה ברורה נגד רוסיה. כמובן שאני לא מדבר על העברת נשק, אבל ציוד הגנתי ועזרה הומניטרית".

אדלשטיין התייחס להתנהלות יו"ר הכנסת מיקי לוי במפגש עם נציגי התנועות הרפורמיות: "אני כיו"ר הכנסת תמיד זכרתי שכאשר מבקר אותי שר החוץ זר או מישהו אחר – ידעתי שאני לא אומר את דבריי בשם כל הכנסת. תמיד יהיו חברי כנסת שלא יזדהו ולכן כדאי להסתייג ולומר שיש גם דעות אחרות. לא פעם אף הזמנתי את יו"ר האופוזיציה כדי לתת ייצוג לדעות נוספות".



0 תגובות